حال دل

سال تحصیلی هم شروه شد.

و این شروع پایان,ی بود بر چهار ماه استراحت مطلق برای خیلی از بچه ها

و شاید خیلی از معلم ها

و با این شروع ما منتظر عیدنوروز و بعد هم تابستان هستیم!!!!

برچسب : نویسنده : 4osph0 بازدید : 116 تاريخ : شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:08

فردا یک برنامه سنگین داریم تا ساعت حدود 6 عصر درگیرش بودیم. خسته رسیدم منزل. لباس هام رو عوض کردم بهار خانم یک لیوان آب خنک برام آورد ( بدون این که من خواسته باشم) لیوان رو سرکشیدم. احساس کردم چقدر تش حال دل...

برچسب : نویسنده : 4osph0 بازدید : 128 تاريخ : شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:08

سخنرانی هانری ماسه در جشن بازنشستگی اش در دانشگاه سوربن فرانسه: من عمرم را وقف ادبیات فارسی ایرانی کردم و برای اینکه به شما استادان و روشنفکران جهان بشناسانم که این ادبیات عجیب چیست، چاره ای ندارم جز حال دل...
ما را در سایت حال دل دنبال می کنید

چهار روز مشهد مقدس بودیم. کارگاه آموزشی. خیلی عالی بود. هم اسکان (هتل مرآت ). هم برنامه ها و از همه مهمتر دیدار, عاشقانه, با امام رئوف و زیارت خیلییییییی چسبید. شب و روز شهادت حضرت رقیه اونجا بودیم. فضای بسیار عالیی بود. هوا هم فوق العاده مطلوب.

جاتون خالی

برچسب : نویسنده : 4osph0 بازدید : 109 تاريخ : شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:08

فارغ از جنبه معنوی زیارت امام حسین (ع) و ایام اربعین, ، پیاده, روی اربعین, رو دوست دارم. حس می کنم با روحیات من همخوانی داره. فضای اجتماعی اون مسیر. گروه ها و اجتماعات موقتی که تشکیل میشه. فرهنگ ها و خرده فرهنگ های مختلف و کلی چیزهای دیگه که دوست دارم تجربه کنم پیاده, روی رو.

امسال نشد ان شالله سال آینده اگر زنده بودیم.

برچسب : نویسنده : 4osph0 بازدید : 116 تاريخ : شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:08

کمرم داره نصف میشه از درد. از صبح ساعت حدود 9 پشت سیستم بودم تا الان. فقط در حد نماز و ناهار و شام و گاهی چند قدم راه رفتن توی اتاق

یه کاری رو باید تا یک شنبه تحویل بدم. فردا هم همین بساطه.

چقدر بده که آدم دقیقه نودی هستم. یک ماه وقت داشتم اما ...

برچسب : نویسنده : 4osph0 بازدید : 121 تاريخ : شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:08

گاهی باید برای خودمون وقت بذاریم. تنهایی راه بیفتیم یه گوشه پیاده رو یا خیابون رو بگیریم اروم قدم بزنیم . به مغازه ها  نگاه کنیم . به آدما.

به مرور چمد روز و هفته و ماه گذشته بپردازیم. بریم بریم بریم تا گرسنه بشیم. یا تشنه . بریم تو یه رستوران . یا کافی شاپ. یه جای دنج بشینیم. برای خودمون نوشیدنی یا غذا سفارش بدیم.

خلاصه با خودمون خلوت کنیم. هر از گاهی لازمه. این کار رو بکنیم

پریدن بچه از خواب

این وضع این روزهای, جنوب است

برچسب : نویسنده : 4osph0 بازدید : 133 تاريخ : شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:08

قند ناشتا 135    *     فشار خون 14 روی 9      *      دور شکم 160    *     وزن 90اینا رو توی تستی که دیروز انجام دادن بهم گفتناین اعداد و ارقام نشون میده وضعیت,م اوکی نیست. باید بیشتر به خودم توجه کنم. حال دل...